Gmina Dobra

Dobra bez azbestu

Ocena 0/5

Burmistrz Dobrej Krzysztof Wrzesień przypomina, że właściciele nieruchomości na których znajdują się obiekty budowlane z pokryciami azbestowymi, mają obowiązek w terminie do 31 stycznia każdego roku, przedkładania następujących dokumentów:

1) informacji o wyrobach zawierających azbest,

2) oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest.

Mieszkańcy zainteresowani demontażem i odbiorem wyrobów azbestowych ze swoich nieruchomości w 2025 roku dodatkowo składają „zgłoszenie wyrobów zawierających azbest”.  

Skąd wziąć potrzebne dokumenty?

Dokumenty niezbędne do przedłożenia (zgłoszenie wyrobów zawierających azbest, informacja o wyrobach zawierających azbest oraz ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest) dostępne są stronie internetowej www.dobragmina.pl lub w biurze nr 14 (II piętro) Urzędu Miejskiego w Dobrej.

NABÓR WNIOSKÓW trwa do 31 stycznia 2025 r.

Po  weryfikacji wniosku przez Gminę Wnioskodawca otrzyma informację o akceptacji wniosku i przewidywanym terminie demontażu i transporcie materiałów zawierających azbest.

Gdzie złożyć wniosek?

Wymagane dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Rynek 1 lub wysłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Dobrej, Rynek 1, 72-210 Dobra.

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Urzędu Miejskiego w Dobrej w godzinach pracy Urzędu pod nr tel.  534 405 619, biuro nr 14 (II piętro). 

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności