Gmina Dobra

Granty Sołeckie 2025

Ocena 0/5

Burmistrz Dobrej Krzysztof Wrzesień serdecznie zaprasza do udziału w kolejnej, dziewiątej już edycji, konkursu Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego „Granty sołeckie 2025”, w którym do zdobycia na jeden projekt inwestycyjny jest 20 tys. zł.

Celem konkursu jest wyróżnienie gminy i sołectwa, podejmującego wartościowe inicjatywy na rzecz lokalnej społeczności takie jak:
- podnoszenie jakości i bezpieczeństwa życia mieszkańców,
- wzmacnianie udziału społeczności w podejmowaniu decyzji lokalnych,
a także realizacja przedsięwzięć o charakterze kulturalnym, edukacyjnym, turystycznym i sportowym.

Dodatkowo punktowane będą także projekty wspierające działania ekologiczne.

Otrzymane w konkursie środki będą mogły zostać wykorzystane m.in. na:
- miejsca aktywności sportowej,
- ścieżki spacerowe,
- place zabaw,
- siłownie pod chmurką czy modernizacje świetlic.

Zwiększy się również bezpieczeństwo lokalnej społeczności. Dzięki konkursowym funduszom możliwe będzie utworzenie ścieżek rowerowych, chodników czy wiat przystankowych.

Jedno sołectwo może złożyć jeden wniosek z projektem nieprzekraczającym całkowitej wartości 40 tys. zł, na jego realizację ma szansę otrzymać 20 tys. zł dofinansowania.

W konkursie wyłonionych zostanie maksymalnie 180 laureatów, przy czym liczba zwycięzców przypadających na poszczególną gminę będzie uzależniona od liczby sołectw, które wchodzą w jej skład.

W związku z powyższym, wszystkie sołectwa z Gminy Dobra zainteresowane udziałem w konkursie  prosimy o składanie propozycji projektów w formach:
- pisemnej na adres: Urząd Miejski w Dobrej, Rynek 1, 72-210 Dobra, sekretariat.
- elektronicznej: e-mail: j.soborski@dobragmina.pl 

Zgłoszenie powinno zawierać:
1. Lokalizację projektu: nr działki/działek, sołectwo.
2. Koszt całkowity projektu, wraz z załączonymi ofertami cenowymi/kosztorysami, potwierdzającymi wartość projektu. Mogą być wydruki z Internetu.
3. Krótki opis projektu – co ma być zrobione i jaki będzie to miało pozytywny wpływ na rzecz lokalnej społeczności.

Oferta złożona w formie pisemnej musi być podpisana przez Sołtysa wraz z jego pieczątką imienną i pieczątką sołectwa.

Nieprzekraczalny termin złożenia propozycji projektów to: 21 lutego 2025 r. do godz. 15:00. 

Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.

Ze względu na charakter i warunki konkursu, Burmistrz Dobrej zastrzega sobie wybór dwóch najlepszych ofert.

W razie pytań: kontakt pod nr telefonu: 729055537 lub mailowo  j.soborski@dobragmina.pl

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie!

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności