Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra
Dobra, dnia 04.02.2025 r.
Znak: IBiZP.6721.02.2025.SK
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA DOBREJ
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1, art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 z późn. zm.)
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miejskiej w Dobrej uchwały nr VIII/56/2024 z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra.
Przedmiotem planu miejscowego jest wyznaczenie na działce 343/3 obręb Dobropole, terenów górnictwa i wydobycia stanowiące powierzchniową eksploatację kruszyw.
1. Informacja o przystąpieniu do sporządzania wyżej wymienionego dokumentu została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie informacji o środowisku i jego ochronie, na stronie internetowej:
- Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej w zakładce prawo lokalne / plany miejscowe / Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra dla działki nr 343/3 obręb Dobropole, dostępnym pod adresem: https://bip.dobragmina.pl/strony/7979.dhtml
2. Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa.
3. Uwagi i wnioski do ww. projektu dokumentu można przekazać w formie pisemnej lub ustnej w terminie od dnia 05.02.2025 r. do dnia 28.02.2025 r. na adres:
- Urząd Miejski w Dobrej, Rynek 1, 72-210 Dobra,
- lub adres e-mail: sekretariat@dobragmina.pl
- lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres skrytki ePUAP Urzędu Miejskiego w Dobrej: /bd54vir66l/SkrytkaESP.
4. Uwagi i wnioski powinny być składane w formie wzoru „pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego” umieszczonego jako załącznik do niniejszego Ogłoszenia, zgodnym ze wzorem dostępnym pod adresem: https://bip.dobragmina.pl/strony/7941.dhtml
5. Uwagi i wnioski powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres zamieszkania albo siedziby wnioskodawcy oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, przedmiot wniosku i oznaczenie nieruchomości, której dotyczy oraz wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą.
6. Uwagi i wnioski złożone po terminie, pozostawione będą bez rozpatrzenia.
7. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Dobrej.
8. Zainteresowani będą mogli zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy na każdym etapie realizacji ww. dokumentu.
9. Treść klauzuli informacyjnej dotyczącej danych osobowych jest dostępna na stronie internetowej, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej.
Burmistrz Dobrej
Krzysztof Wrzesień
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!