Gmina Dobra

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra

Ocena 0/5

Dobra, dnia 04.02.2025 r.

Znak: IBiZP.6721.02.2025.SK

OBWIESZCZENIE 
BURMISTRZA DOBREJ     

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1, art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 z późn. zm.) 

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Miejskiej w Dobrej uchwały nr VIII/56/2024  z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra.  
Przedmiotem planu miejscowego jest wyznaczenie na działce 343/3 obręb Dobropole, terenów górnictwa i wydobycia stanowiące powierzchniową eksploatację kruszyw.

1.     Informacja o przystąpieniu do sporządzania wyżej wymienionego dokumentu została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie informacji o środowisku i jego ochronie, na stronie internetowej: 

-         Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej w zakładce prawo lokalne / plany miejscowe / Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra dla działki nr 343/3 obręb Dobropole, dostępnym pod adresem: https://bip.dobragmina.pl/strony/7979.dhtml

2.     Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa.

3.     Uwagi i wnioski do ww. projektu dokumentu można przekazać w formie pisemnej lub ustnej w terminie od dnia 05.02.2025 r. do dnia 28.02.2025 r. na adres:

-         Urząd Miejski w Dobrej, Rynek 1, 72-210 Dobra,
-         lub adres e-mail: sekretariat@dobragmina.pl
-         lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres skrytki ePUAP Urzędu Miejskiego w Dobrej: /bd54vir66l/SkrytkaESP.

4.     Uwagi i wnioski powinny być składane w formie wzoru „pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego” umieszczonego jako załącznik do niniejszego Ogłoszenia, zgodnym ze wzorem dostępnym pod adresem: https://bip.dobragmina.pl/strony/7941.dhtml 

5.     Uwagi i wnioski powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres zamieszkania albo siedziby wnioskodawcy oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, przedmiot wniosku i oznaczenie nieruchomości, której dotyczy oraz wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą. 

6.     Uwagi i wnioski złożone po terminie, pozostawione będą bez rozpatrzenia.

7.     Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Dobrej.

8.     Zainteresowani będą mogli zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy na każdym etapie realizacji ww. dokumentu.

9.     Treść klauzuli informacyjnej dotyczącej danych osobowych jest dostępna na stronie internetowej, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej.

Burmistrz Dobrej
Krzysztof Wrzesień

Pliki do pobrania:

Obwieszczenie.pdf
Format: pdf, 283.45 kB
shp_zachodniopomorskie_dobra.zip
Format: zip, 3.17 MB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności