Burmistrz Dobrej ogłasza rozpoczęcie konsultacji społecznych projektu „Planu działania Gminy Dobra na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025 – 2026”.
OGŁOSZENIE
Burmistrz Dobrej ogłasza rozpoczęcie konsultacji społecznych projektu „Planu działania Gminy Dobra na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025 – 2026”.
Celem konsultacji jest zebranie opinii i uwag mieszkańców oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych i instytucji działających na rzecz osób ze szczególnymi potrzebami. Projekt zarządzenia ma na celu poprawę dostępności usług publicznych oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi wszystkim osobom, zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Termin konsultacji: od 18 czerwca 2025 r. do 25 czerwca 2025 r.
Forma konsultacji: poprzez dostarczenie wypełnionego formularza zgłoszenia uwag do projektu zarządzenia.
Dokumenty dostępne są:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Dobra: www.bip.dobragmina.pl
- na stronie internetowej Gminy Dobra: www.dobragmina.pl
Wypełniony formularz należy dostarczyć:
- drogą elektroniczną na adres sekretariat@dobragmina.pl z dopiskiem konsultacje – osoby ze szczególnymi potrzebami,
- bezpośrednio do Urzędu Miejskiego w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra (pokój nr 8) w godzinach pracy Urzędu.
Zachęcamy do aktywnego udziału w konsultacjach społecznych, ponieważ każda opinia jest dla nas ważna i pomoże stworzyć przyjazne, dostępne środowisko dla wszystkich mieszkańców Gminy Dobra.
Dobra, dn. 18.06.2025 r.
Burmistrz Dobrej
Krzysztof Wrzesień
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!