Właściciele nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe od 1 stycznia 2025 r. zostali objęci odbiorem odpadów komunalnych przez Gminę.
Termin złożenia deklaracji:
1) 14 dni od powstania na danej nieruchomości odpadów;
2) do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Opłata ryczałtowa za gospodarowanie odpadami komunalnymi wynosi 267,00 zł za rok od domku letniskowego na nieruchomości albo innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe.
Stawka opłaty podwyższonej za gospodarowanie odpadami komunalnymi, jeżeli właściciel nie wypełnia obowiązku zbierania odpadów komunalnych w sposób selektywny, w wysokości czterokrotności stawki, tj. 1068,00 zł.
Opłatę uiszcza się na konto Gminy Dobra jednorazowo do 30 czerwca, po tym terminie w przypadku złożenia deklaracji zmieniającej lub pierwszej, opłatę należy wnieść w terminie 30 dni od dnia złożenia deklaracji za rok, którego opłata dotyczy.
Numer konta bankowego: 57 9375 1041 5502 4471 2000 0020
Firma odpowiedzialna za odbiór odpadów:
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 23, 72-210 Dobra,
tel.: 91 3914615
Rodzaje odpadów odbieranych z terenu nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe: